چسب بلیستر رستاک

کد: blistak 

درباره محصول:


بسته بندی بلیستر نوعی بسته بندی است که قطعه، یک ماده خوراکی، قرص یا هر شی مورد نظر دیگر درون فضایی بین پلاستیک حبابی شکل از جنس PVC یا PET از یک طرف و مقوا از طرف دیگر قرار می گیرد. در واقع آن نوع بسته بندی که برای انواع قرص ها و کپسولها، مسواک، باتری قلمی و برخی از ابزارآلات  دیده ایم، به نوعی بسته بندی بلیستر است.

چسب های بسته بندی بلیستر پایه آب برای چسباندن مواد ترموپلاستیک مانند PET یا PVC به یک ماده پشتی از جنس مقوا یا بعضاً آلومینیوم، استفاده می شود. چسب‌های تولید بسته‌بندی بلیستر باید به خوبی به کاغذ یا آلومینیوم بچسبند و دمای فعال‌سازی پایینی داشته باشند. این نوع چسب ها، یک نسل جدید از محصول سبز به عنوان یک انتخاب جایگزین برای چسب‌های سنتی بسته‌بندی بر پایه حلال هستند.

چسب های بلیستر پایه آب بیشتر بر پایه رزین امولسیون از پلیمرهای مهندسی ویژه به همراه افزودنی های تشکیل دهنده فیلم، مواد استحکام دهنده، مواد مقاوم کننده حرارتی، و نانوذرات خاص است. مهم ترین ویژگی چسب بلیستر، استحکام چسبندگی، مقاومت دمایی و زمان لازم برای خشک شدن آن است. 
در کاربردهای پزشکی، مواد پلیمری با دمای انتقال شیشه مناسب به عنوان پرایمر یا پوشش چسب حرارتی برای بسته های بلیستر استفاده می شود. این چسب ها در برابر دما مقاوم هستند، چسبندگی قوی ارائه می دهند و دارای انعطاف پذیری در برابر تغییر شکل هستند.

برای اطلاع از قیمت، مشاوره و خرید ، با ما تماس بگیرید.

  • واتساپ
open

تماس با ما در شبکه های اجتماعی

09136907346

09136907346

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش