عایق رطوبتی شفاف نما رستاک

کد: RASTAFIX ​​​​​​​401

کاربرد:

ضدآبكردن سطوح كاشى كارى شده استخر ها
​​​​​​​عايقکارى نماى ساختمان در برابر رطوبت و جذب آلودگى و موارد مشابه ديگر​​​​​​​

درباره محصول:

اين محصول، بر پايه رزين هاى پايه آب و از پليمرهاى شفاف توليدشده و مناسب پوشش دهى سطوح نماكارى شده و چوب براى مقاومت در برابر آب میباشد. از ویژگی های این محصول میتوان به عدم چسبناكى پس از خشک شدن كامل، عدم تغيير رنگ و ظاهر نماى اصىل، عدم اشتعالپذيرى، غيرسمى بودن و كاربرى آسان آن بر روى انواع سطوح مختلف میباشد​​​​​​​.

ابتدا سطح را كاملا از آلودگی ها تميز كنيد، پوشش عايق رطوبتى رستافیکس را با قلمو يا غلتک بر روى سطح اعمال نماييد و پس از خشک شدن، استفاده از پوشش را تكرار كنيد، ضخامت كل پوشش، حدود ا ميليمتر كافيست.

روش استفاده:

نحوه نگهداری:

عایق رطوبتی شفاف رستاک با کد رستافیکس 401 یکی از بهترین عایق های رطوبتی جایگزین روش های سنتی بوده که توسط شرکت رستاک رزین اسپادان تولید شده و در بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می شود. این محصول را در بسته های خریداری شده می توان تا 6 ماه نگهداری کرد در صورتی که ظرف آن را دور از تابش مستقیم نور خورشید و در دمای مناسب نگهداری کنید.

برای اطلاع از قیمت، مشاوره و خرید ، با ما تماس بگیرید.

  • واتساپ
open

تماس با ما در شبکه های اجتماعی

09136907346

09136907346

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش